Ilu was gościło

Sunday 14 July 2013

1-2-3 wzmacniamy paznokcie z olejami

Dziś post o mojej 2 tygodniowej kuracji olejami.Oleje których używam to olej vatika,olej z oliwek i olej migdałowy.Z okazji,że ostatnio dużo czasu spędzam w domu postanowiłam wykonać  własnie tą kurację.Moje paznokcie  były bardzo  przesuszone przyżółkły.Skórki wokół paznokci też już  nie wyglądały dobrze.Kozystajac z tego , ze mam urlop i duzo wolnego czasu wcieralam w paznokcie olejki.Zdecydowanie  kondycja  moich paznokci sie poprawiła o 100%. Jestem zadowolona z efektów i co jakiś czas  będę wracać do takich kuracji.  Dobrze jest nie zapominac o zmywaniu w rekawiczkach gumowych bo niestety nasze paznokcie nie maja ochronnnej warstwy jaka jest lakier. To chyba na tyle dzis . Jesli macie pytanie zadawajcie  je w komentarzach a na pewno odpowiem. Do zinaczenia vaniliova

No comments: