Ilu was gościło

Sunday 9 June 2013

Języki przydatna sprawa,więc rozwijajmy się!(o wszystkim i o niczym)

Z racji,że  zaziebiłam  się niemiłosiernie postanowiłam spedzić dzień w łóżku. Szperałam troche  w internecie nie znajdując  nic ciekawego,zajrzałam na jedną ze stron internetowych proponujących kursy językowe online.Jako osoba lubiąca  uczyc się nowych  rzeczy   języków szybko wybrałam kilka z nich(między innymi angielski,niemiecki,włoski,francuski,rosyjski i arabski).Wiem ,że wyglada groźnie , ale myslę,że ambitnych osób jak ja to raczej nie przeraża. Uważam ze strony takie jak ta  umożliwiają pomoc w szybszym  nauczeniu się jezyka,oczywiscie  nic nie zastąpi kursów stacjonarnych w szkołach.W tym momencie  ja mam skończony kurs językowy w Anglii więc ta stronę jako dopełnienie moich kursów. Przede wszystkim myslę że podstawy języka(bądz języków)sa bardzo ważne przy szukaniu pracy.W tym momencie ja przygotowuje się  do przywitania mojego synka na tym świecie więc mam chwilową przerwę,ale mam w planach powrót do pracy nawet jeśli nie bedę nawet pracować z dotychczasowym pradowcą.Wiecie ja dopiero tu w Anglii zrozumiałam jak ważne są kursy  i pewność tego jak mówisz.Kiedy przyjechałam tu  do Anglii moja znajomość była znikoma.Gdzie znałam tylko podstawy.Jednak szybko zapisałam się na kurs żeby móc szybko znaleźć pracę.Więc proszę  jeśli macie okazję uczcie sie języków nawet jeśli  nie macie zamiaru wyjeżdzać za granicę do pracy, ułatwi to wam życie  na miejscu w Polsce, bo szczerze wstyd nie znać języków.Nie dajmy sie postrzegać ludziom jako niedouczony i zacofany naród.  
 To chyba na tyle  na dzisiaj. w takim razie do następnego posta.
                                           Vaniliova Angelina

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.