Ilu was gościło

Sunday 12 October 2014

Odżywka 8 w 1 z eveline

    Dziś pare słów o odżywce dopaznokci z eveline 8w1. Po porodzie mój organizm był  bardzo osłabiony a paznokcie,były ze tak powiem w bardziej niż  w fatalnym stanie. Odżywkę kupiłam za poleceniem mojej znajomej pracującej w rossmanie.Postanowilam zaryzykować. Kupiłam dwie buteleczki. Nie żałuje paznokcie są  w bardzo dobrym stanie nie rozdwajają sie nie kruszą a co najważniejsze są długie i piękne. Jedna buteleczka starcza spokojnie na cała kuracje. Dzięki temu produktowi odzyskałam piekny wyglad dłoni.Mam nadzieje ze niedługo na moim blogu zacznie sie pojawiać  seria manicure z szybkimi i łatwymi wzorkami i zdobieniami. Jestem wdzięczna firmie eveline za tego typu produkty, ponieważ są bardzo pomocne . Jestem w 100% na tak . Czy kupie ponownie? Tak produkt dobry sprawdza sie w 100%.Naprawdę  polecam.

No comments: