Ilu was gościło

Thursday 9 October 2014

Z pamiętnika młodej mamy

    Moje dziecko ma już roczek i miesiąc! Nie wiem kiedy ten czas zleciał . Zadziwia mnie sam fakt tak szybkiego  rozwoju mojego dziecka . Pierwszy uśmiech ząbek ,samodzielne siadniecie czy nawet
 pierwszy raz jak usnął bez karmienia  ... Tak bez watpienia moj synek zadzadziwia mnie bardzo kazdego dnia.Tak... Jestem szczesliwa mama  Pamietam dzien w ktorym dowiedzialam sie I ciazy. Jestem szczesciara ze mam tak wspaniale dziecko I ze ciaza I porod przebiegaly prawidlowo. Myśle , ze każda z mam jest szczęściara i każde dziecko w oczach matki jest cudem swiata i każda mama powinna czuć się wyjątkowa  i powinna ( a bynajmniej powinna próbować)dbać o siebie na miarę czasu,sił i mozliwosci. Tez  mam swoje gorsze dni, ale wiem że warto jest bo ta mala milosc jest wyjątkowa. 

No comments: