Ilu was gościło

Saturday 18 October 2014

Dzień 1-4 ze Slimming World's

 Jak wiecie w poniedziałek byłam na spotkaniu ze slimming  world's . Postanowiłam wiec  napisać o  moich pierwszych odczuciach przez pierwsze 4 dni . Muszę powiedzieć ze trochę czuje się głodna . Jednak to normalne odczucie  w pierwszych dwóch tygodniach programu.Moge jeść wszystko warzywa, mięsa,owoce, pieczone gotowane itp. Z ta jedna zasada ograniczam ryż, pieczywo i tłuszcze oczywiście i słodycze. Tak jak mowię czuje się głodna bo żołądek domaga się częstszego jedzenia. Jestem w tej komfortowej sytuacji ,ze nie pracuje wiec mogę jeść regularnie. 5 mniejszych posiłków. Jednak na moim talerzu powinno się znaleść 1/2 porcji warzywa, sałatek 1/4 to mięsko i  1/4 opcjonalnie ryż,kasze. Najtrudniej mi jest się oprzeć słodyczam itp.  Na pozniejszym etapie będę wstawiać  przepisy na niektóre potrawy , które mi zasmakowały . Co tydzień w poniedziałki będę  robiła także  tygodniowy reportaż z postępów i spotkań ze slimming world's. 

No comments: