Ilu was gościło

Sunday 12 October 2014

Sezon jesienny zaczyna się!

 Za oknem typowo jesienna pogoda , nie zachęca do spacerów. Postanowiłam wiec rozpocząć sezon na malowanie paznokci. Dłuższy czas nie miałam ochoty na malowanie paznokci.Wiec kilka  ostatnich tygodni miałam  tylko odżywkę z  eveline 8 w 1. Na ten moment moje  paznokcie są w miarę  dobrym stanie gdzie mogę sobie pozwolić  na pomalowanie paznokci na intensywny kolor. Na otwarcie sezonu jesiennego wybrałam kolor z beauty uk Electric Blue -No.39. 
 Tak prezentuje się na paznokciach:
A tak w buteleczce:
       Myśle , ze kolorek prezentuje się  całkiem niezle . Jako lakieru pod ten kolorek użyłam  odzywki z eveline.Na zdjęciach może nie bardzo to widać ale lakier ma  drobinki , które super się mienia  świetle dziennym.

No comments: