Ilu was gościło

Sunday 23 June 2013

Ponad 700 odwiedzin na blogu vaniliova!

          Dziś otwierając mój profil na blogerze,spojrzałam na statystyki.Odwiedziło  go ponad 700 osób i z tego względu chciałabym podziękować wszystkim,którzy mimo wszystko zajrzeli na mojego bloga.Chciałbym także zaprosić do obserwowania mojego bloga i polubienia mnie na facebooku.Oto link do mojego funpage:
.https://www.facebook.com/pages/Vaniliova-Angelina/114194368771120?bookmark_t=page
 Im więcej jest was obserwujących na facebooku i tu na blogu, tym lepiej. Rozwarzam opcję konkursu,ale jest  jeden warunek potrzebne jest  100 polubień na facebooku.Więc zapraszam do polunienia i robimy konkurs.Co jest do wygrania? Mam do wygrania wybrane kosmetyki z katalogu z Oriflame.Nagrody będą wartości 20 funtów więc do dzieła.Koniec  konkursu  bedzie 08/07/2013. Macie na to  dwa tygodnie od dziś.Zapraszam do wspólnej zabawy.
                                                Powozenia!

No comments: