Ilu was gościło

Thursday 13 June 2013

Wytłumaczenie+ ogłoszenia parafialne

                 W   ten  wtorek powinni ukazać  cotygodniowi  ulubieńcy tygodnia,ale niestety zbrakło mi czasu  i rzeczy którą mogłabym wam z czystym  sercem polecić.Niestet .nie robiłam w ostatnim  czasie żadnych zakupów i wogóle pogoda zachęcała bardziej do zostania w domu.Jak zresztą pisałam dopadło mnie silne przeziębienie, tym bardziej  nie było mowy o wychodzeniu z łóżka.Ale  dość tych żalów  bo mam trochę pracy do nadrobienia .
       Więc  w planach mam rozpoczęcie małej mini serii pt "7 grezchów głównych "  i nie chodzi tu  o  tag  , który  pojawił się jakiś czas  temu na youtoube.I nie będzie tzn. nie chce w żaden sposób nawiązywac do tego tagu.Chciałabym żebyście poznały mnie z trochę innej strony nie tylko ze strony moich upodobań kosmetycznych.W tym momencie moja seria 7 grzechów głównych jest jeszcze na etapie przygotowań.Więc myślę,że w przszłym tygodniu pojawi się pierwszy wpis.Planuje też  rozpocząć serię o paznokciach w której będe  zbierać informacje o krztałcie paznokci, chorobach jak z nimi walczyc ,jak dbac o paznokcie itp. 
     Myśle tez o  kąciku  babuni czyli domowe sposoby na katar,plamy   na ubraniach ,sposoby na katar itp.Postaram się także co dwa,trzy  tychodnie zamieszczać  zdjęcia mojego  
manicure.Niedługo też chciałabym wstawić  post o tym jak zapuściłam paznokcie.Więć zapowiada się obiecująco. Więc do usłyszenia w  krótce.

P.S Zapraszam  do polubienia na facebooku (link podam na dole)zapraszam do komentowania tu na blogu i obserwowania. 

 https://www.facebook.com/pages/Vaniliova-Angelina/114194368771120?ref=hl
                                                                                     badźcie zdrowi i do usłyszenia
                                                                                                Vaniliova

No comments: