Ilu was gościło

Sunday 16 June 2013

Come back to Oriflame

A więc  dziś po dluższym namyśle postanowiłam zapisać się do Oriflame.
Już w Polsce byłam  konsyltantką , ale po przyjeździe do Anglii  jakoś  moja dzialalność przygasła i zapomniałam na jakiś  czas o Oriflame.Będąc w odwiedzinach u mojej znajomej  w szpitalu minęłam małe stoisko Oriflame(wiem też byłam zdziwiona byłam).Zapytałam młodej  dziewczyny o katalog , ona wypytała mnie czym jestem najbardziej zainteresowana.Była trochę zaskoczona kiedy zaczęłam wymieniać jej poszczególne produkty. Po krótkiej rozmowie  przekonała mnie do powrotu .Szczerze nie zastanaqwiałam się długo,złapałanm laptopa .Dosłownie  w ciągu  5 minut mogłam stać sie konsyltantką.Mam już swój numer konsultanta  i założony profil na stronie Oriflame.Było to bardzo proste. Przejżałam  katalog online i zamówiłam parę rzeczy,więc z czasem pojawią się pierwsze recenzje.Jeśli chcielibyście recenzje konkretnego produktu zostawiajcie,komentarze pod tym  albo innymi postami dotyczącymi kosmetyków z Oriflame. 
                                                                                                    pozdrawiam 
                                                                                                    Vaniliova

No comments: