Ilu was gościło

Friday 14 June 2013

O sporcie po raz pierwszy

         Jakiś czas temu  naszła mnie mysl coby zapisać się na siłownię,żeby  zadbać o moją sylwetkę po okresie ciąży.Przeszłam się do lokalnej i dobrze wyposarzonej jakby nie było siłowni(największa w mojej wiosce:)Od progu  przywitała "nas " miła  młodziutka  pani, a może lepiej zabrzmi dziewczyna,szczuplutka i co mnie zaskoczyło(jak na Anglię)bardzo sympatyczna i elokwentna .Od razu wypytała mnie czego oczekuje,i ile chciałabym czasu i tym podobne. Zaproponowała mi  karnet łączony  gdzie mogłabym chodzić na siłownię i zajęcia z aerobiku , zumby i fitnessu.Cena takiego karnetu nie przekracza  50 funtów na miesiąc . Wychodząc z  siłowni  czułam się szczęśliwa , bo  wiem , że mimo bycia mamą muszę zrobić  także coś dla siebie. Oczywiście będę was informować na bierząco co sie dzieje,jakie mam postępy.
               W tym momencie na blogu  będą pojawiały się wpisy,kóre  zaplanowałam na ten czas,przed  tym jak pojadę do szpitala.Nie chciałabym  zwalniać tempa aż  do czasu porodu.Już  seria wpisów dotycząca 7 grzechów głównych . Mam  nadzieję , że jutro uda
 się zamieścić pierwszy z nich. 
                                                                                                     pozdrawiam
                                                                                                       vaniliova

No comments: