Ilu was gościło

Sunday 28 July 2013

Dlonie I stopy w ciazy.

 
         Jak wiekszosc  z nas wie  w czasie ciazy dlonie i stopy  narażone są w czasie ciazy na puchniecie. Puchniecie powoduje  rozciagniecie i przesuszenie tych partii ciała. A jeśli jeszcze mamy problem  z pekajacymi piętrami to każda z nas wie....ogólna masakra!
   Ja niestety jak cała ciążę byłam szczęśliwa i nie miałam żadnych problemów ogólnie z moja skóra tak teraz  moja skóra zwariowala moje dlonie i stopy puchna są przesuszone i pękają.Na mojej twarzy pojawiają sie nieprzyjaciele,ale i tak było także i przed ciąża wiec  nie przejmuje sie tym za bardzo. Z tym przesuszeniem  mam kilka produktów które pomagają przetrwać mi ten trudny czas  jest to oliwka dla dzieci Johnson baby i krem do skory suchej z drerma24 o którym pisałam niedawno. 
 Stopy i piety:
Oliwke  z johnsona wmasowuje 2 razy dziennie wraz z kremem i zakładam  moje skarpetki bądź relsksuje sie przed telewizorem. Przy kazdorazowej kapieli badz prysznicu  scieram tarka piety I robie peeling solno oliwkowy. Powoli stan moich stop I jest lepszy. Jesnak na jeszcze  lepsze efekty trzeba czasu I reguralnosci.
Dlonie:
     Do dloni stosuje peeling solno-cukrowo-oliwkowo-cytrynowy. Po tym na okolo 3-4 min nakladam maseczke do twarzy.(na moich kazda spisuje sie dobrze)Niestety moje dlonie po tegorocznym odmrozeniu zle znosza zmiany temperatury.Uzywam kremu z wyciagiem z  oleju migdalowego z The Body Shop.Krem  wchlania sie szybko i ladnie pachnie.Zamierzam kupic do  przetestowania  maske do rak I paznokci z  tej samej serii oraz krem do skorek z tej samej serii.
 To chyba na tyle  w pielegnacji  moich dloni i paznokci w tym momencie. Jesli sie cos zmieni napewno zrobie wam szybki uptade. Uwazajcie na siebie i badzcie zdrowi.

No comments: