Ilu was gościło

Tuesday 22 October 2013

Tydzien 1. Dlonie

    Dzis opowiem wam o mojej tygodniowej kuracji olejem z migdalow i olejem kokosowym. Na pierwszy  plan dziś idą dłonie . Moja pielęgnacje dłoni zaczynam od peelingu dłoni biorę trochę soli dodaje oleju migdalowego i wmasowuje  aż  do momentu kiedy czuje ze moje dłonie sa rozgrzane.Po tym myje dłonie delikatnym mydlem. Po tym  rozgrzewam trochę oleju kokosowego migdalowego i  oleju z oliwek po czym mocze moje paznokcie w takiej mieszance przez 5 minut . Reszte oleju wmasowuje w dłonie i paznokcie po czym zakładam bawelniane  rękawiczki i  daje sobie chwile relaksu . Zazwyczaj trzymam dłonie tak około 2 godzin . Po tym czasie odsowam  skórki patczkiem drewnianym. Przecieram paznokcie wacikiem  po czym  maluje paznokcie  odzywka do  paznokci z Miss Sporty. W tym momencie nie piluje paznokci ani nie używam  polerki ponieważ  zależy mi na zapuszczeniu paznokci na długość. Taki zabieg powtarzam w miarę  możliwości 2-3razy w tygodniu.Taki sam zabieg powtarzam także na resztę ciała i stopy zapobiegawczo 2 razy w tygodniu

No comments: