Ilu was gościło

Tuesday 22 October 2013

Nadchodzi jesień , czas na zmiany .

Witajcie  kochani . Jak wiadomo  zaczął sie czas powrotów do szkół i prac a z urlopowo-wakacyjnych wojaży zostały wspomnienia.Wielu z nas dopada jesienna depresja, ale nie  mnie . Na blog nadchodzą nieuniknione (i obiecane ) zmiany . Nie chodzi tylko o kolorystyke czy szablon , ale także  nadszedł czas na nadrobienie z zaleglymi postami i powrotem do sfery bloga.Mam nadzieje ze polacze wszystko tak żeby opieka nad moja latorosla  i praca nad blogiem nie kolidowaly ze soba. Jako ze mój plan dnia jest napięty posty bedą  pojawiały sie 2-3 razy w tygodniu.Wiem ze to nie dużo ale na początek powinno wystarczyć . Mam nadzieje ze  teraz  powroce na dłużej. Więc do napisania.
                             Vaniliova

No comments: