Ilu was gościło

Wednesday 27 November 2013

Z pamietnika młodej mamy

          Z pewnością każda młoda mama wie,ze pierwsze miesiące bywają trudne dla tych z nas którzy zostali rodzicami po raz pierwszy.Jako jednak ,ze jesteśmy kobietami  chcemy od czasu do czasu wyglądać pięknie czy  poprostu mieć chwile relaxu.Najlepszy czas dla mnie na relax jest w czasie kiedy moja latorosl  poprostu smacznie śpi . Mam to szczęście , ze mój synek  dużo śpi i mogę sobie pozwolić na naolejowanie włosów czy  manicure. Co prawda nie robięw tym momencie żadnych wymyslnych wzorów ale na podstawowy manicure i pedicure mam czas. Często w czasie kiedy moje malensto śpi ja odsypiam razem z nim.Kazda z nas wie  ze często nasze pociechy  budzą sie sie w nocy , a to dla niektórych jest bardzo uciążliwe . Chwile relaksu możemy złapać także na spacerze z maluszkiem w końcu nic tak nie relaxuje jak spacer po parku. Jeżeli na przykład  maluszek jest nerwowy możemy spróbować  muzyki relaxujacej. W tym wypadku i ty i maluszek możecie poczuć sie lepiej. To chyba na tyle w sprawie relaksu na dziś. Jeśli coś nowego wpadnie mi do głowy albo dokryjemy coś nowego z pewnością was o tym poinformujemy.

1 comment:

kosmetyka89 said...

świetny dział:):) Jak dla mnie trafiony w dziesiątkę:) Masz wielkie szczęście że Twoja pociecha dużo śpi...moja niestety daje mi popalić i nie wiem gdzie ręce włożyć. Czasem jednak da mi te dwie godzinki aby nie zaniedbać swojego hobby:):) Ach ach mamy są najlepsze mimo przemęczenia:D Buziaki dla Ciebie i Twojej pociechy