Ilu was gościło

Friday 9 May 2014

10 rzeczy, które mnie uszczęśliwiaja

   Dziś postanowiłam odpowiedzieć na tag który od jakiegoś czasu  krąży po polskim YouTube . Tag nazywa się 10 rzeczy które  mnie uszczęśliwiaja. 
 1. Pierwszym" uszczesliwiaczem" jest mój 9 miesięczny synek bez którego nie potrafię żyć. Mamy swoje wzloty i  jeszcze wyższe wzloty, ale kiedy mój synek budzi się co rano i witając mnie roześmiana buzia i oczkami od razu czuje się szczęśliwsze. 
2.Uwielbiam mieć zadbane dłonie i włosy. Mogę mieć tony kosmetyków  do rak, paznokci i włosów.
3.Lubie długie spacery po parku. Czasami mam takie dni, gdzie potrafimy  całe słoneczne dni spędzić w parku na zabawach.
4.Czasem dla odrobiny relaksu lubię  zanurzyć się w gorącej kąpieli z dodatkiem soli bądź płynu do kąpieli.
5.Muzyka. Poprostu kocham słuchać każdego jej rodzaju. Albo działa na mnie uspokajająco bądź dodaje mi siły.
6. Lubię gotować. Jeśli nie spędzam czasu z synkiem( bo mały dzięki Bogu śpi) gotuje. Lubię jeść i gotować bo jest to dla mnie cały rytuał przygotowania i jedzenia.
7.Spotkania z przyjaciółmi. Teraz mam co prawda mniej czasu ale wciąż czekam na nie z radością
8. Jednym z kolejnych  polepszaczy humoru jest  oglądanie YouTube  bez względu na okoliczności mogę  obejrzeć coś co poprawi mi bumor
9 Zakupy . Dziewczynom nie muszę chyba tlumaczyc.
10.Blogie lenistwo. Czasem trzeba być leniwcem bo cóż lepszego niż kubek z herbata i odpłynąc w marzenia...




No comments: