Ilu was gościło

Sunday 4 May 2014

Z pamiętnika młodej mamy. Podróży czas.

   W tym miesiącu mój mały skończył 8 miesięcy. Ten miesiac uplynal nam pod znakiem podróży z maleństwem . 
Maj był dla nas czasem odwiedzin w Polsce.Odwiedzilismy moja  mamę. W domu zastało  nas wiele prezentów od całej rodziny( ubranek , zasypek kosmetyków,pieluszek).Moja podróż samolotem  z maleństwem przebiegała spokojnie (jak na 8 miesięczne dziecko)Płakał tylko trochę  przy starcie i ladowaniu ale to tylko  z powodu, ze musiał być przypięty do mnie paskiem . Jaka  jest moja rada ? Podczas startu próbować karmić bądź dać coś do jedzenia lub dać smoczek. W czasie lotu możemy oglądać wspólnie książeczki. Bardzo lubilismy  zwiedzać samolot, moje maleństwo usmiechalo sie do stewardess i współpasażerów . Jestem dumna z mojego maleństwa  i nie sądziłam ze maluch da sobie radę i dobrze zniesie lot.

No comments: